meningslösa måndag

hihi SKUMDUM.
idag har jag inte gjort särskilt mycket.
kollat på 2 eller 3 heroes avsnitt. jag är fast! ._.
så jävla bra de e :D hehuu. sen har jag vart ute med hundarna också. de va lagom mysigt. dom är ganska snälla.
ibland.
oftast inte, men ni fattar.
imorn blire staden med EMMA.
emma!
fatta va längesen de va va jag träffade bruden.
minst en månad. det är fan sjukt.
vi ska fika å så, mys :D ska träffa philip också tror jag. å fixa lite grejjer.
HÖHÖ
moneybrother & florence spelar i skövde den 17e november. det är den enda spelningen där man får komma in om man är under 18. och en festival i umeå också. men... UMEÅ. det är sjukt långt till umeå.
skövde känns mer aktuellt. men de kostar ungefär 750 spänn (minst) för tåget + spelningen. å det harj ag verkligen inte råd med :(
vill in på palace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalmarskit.
mitt hår har växt lite.... eeehehhehe
funkar inte å få de sådär ruffsigt som de ska va längre.
nhajs.

sometimes it feels that I could kill for desert.
hahahahaha
millencolin - story of my life.
tanka å njut
alla utom ronja då.
huhhhihihihihi

puss

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0