måndag

jag vill bli en såndär känd bloggare som alex schulman. har precis läst igenom september månad av hans blogg, den är sjuuukt bra. men han la ju faktiskt ner bloggen idag eller näre va... har ingen vidare tidsuppfattning eller vare heter. vart hemma från skolan sen i fredags å då brukar det ju bli så. att man inte håller reda på vilken dag det är å allt det där. tror jag ska va hemma från skolan imorn också faktiskt. mest för att slöa. idag har jag tankat typ 5-6 skivor. ny musik är alltid kul :D
mailade palace igår eller när det nu va. dom har inte svarat!  fega jävlar.
om jag inte kommer in på palace den 18/11 sååååå.... så..... jag vet inte vad jag gör. menjag kommer vara jävligt arg iallafall. florence valentin & moneybrother. vilket jävla geni kom på att florence skulle va förband? sicken musiksmak säger jag bara. huhuhuhu.


filip & fredriks nya program "boston tea party" är bra föresten. kolla femman på fedagar vid 9 eller 10 eller nått sånt.

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0