it's just another summer

just another summer med moneybrother är en av mina favoritlåtar.
blir alltid skitglad när jag lyssnar på den, superbra :)
men just nu så är ochrasy med mando diao absoluta favoriten, den är sjuk!
om ni inte har hört den, rekomenderar jag att LADDA NER. för fan. eller be mig skicka den.
det funkar också!

idag äre torsdag. torsdagar brukar vara ganska sega skoldagar. hade fysik i morse.
jag gillar fysik.
tror det är bästa ämnet....... knäppt va?
sen håltimme..... snackade med mina SNUSK-kompisar amina & gabbe.
snuskigare får man leta efter, de kan jag säga er ;D
dom är sjukAST!
i like.
sån e jag. HAHA.
vi hade syslöjd också...... provade mina übersexiga boxershorts. dom är ROSA.
grrrr.
there she goes a little pain
pete doherty har bästa rösten. tror jag. fast så säger jag om alla. damn.
efter syslöjden skulle vi käka, men de va soppa så vi skippade det. blev konsumfralla <333
yummi..
sen idrott. dodgeball & kungen! något av de roligaste man kan göra på en idrottslektion. vårt  lagg krossade dom andra! jag känner verkligen hur jävla mkt jag hjälpte till ;D jag stod mest å såg glad ut.
men det funkar ju också!
sen elevens vaaal. första passet va ganska segt. andra va skoj. spelade bingo med tim koba å linus, som vanligt.
jag vann! tim fuskade den jäveln, HIHI!
sen åkte jag heeeeeeeeem. har pluggat lite bajshistoria åså. känns ganska onödigt. jag bryr mig inte ett dugg om när karl den fjortonde johan levde.
+ att jag inte fattar romerska räkneskiten. å det gör det ganska svårt.....
historia in my ass.
men jag ska försöka hålla mitt vg, å då krävs det ju lite plugg trots allt.

jag älskar moulin rouge soundtracket.
bara för det ska jag lyssna på det nu.
elephant medley är bäst <3
och your song.
älskar hela moulin rouge föresten O_O
tror det är min favoritfilm.
fniss!

FEEEEEEEEST
evelina<3



image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0