idol

egentligen gillar jag inte idol.
men jag måste erkänna att jag är lite småkär i både daniel & christoffer.
dom äger sönder alla dom andra ju!
hihihihihihihihi
just nu äre paus.


idag när jag kom hem från skolan tänkte jag av duktig_tjej å fixa klart resten av de där jag ska göra
då får jag liksom 100 SPÄNN
och det behöver jag
no doubt
men det började liksom regna.... och sen blev jag för trött......
å då gick jag & la mig i soffan. vaknade halv åtta.
drutten sov lika länge som jag, så klaga inte!

satt & spelade på antons nintendo ds helt jävla oskyldigt i cafeterian
hade på lite musik
smk ofc
tror ni inte att jävla skolsystern kommer å säger till oss att stänga av!?!?!?!=?!?!??!?!?!?!?
det är inte en enda jävla människa i hela korridoren å vi får inte ha musik på, det var inte ens högt
jag hatar novaskolan.


plugget var gansa OK idag för övrigt.
hade spanskaprov och det gick åt helvete
som väntat
men jag är lika glad för det!
nästan iallafall


nuuuuuuu ska jag dra å gli på idol igen
HEJA CHRISTOFFER
och daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0