i need you to tell me things i already know

i have no life.
fredagkväll och jag sitter hemma som vanligt.
börjar känna mig lagom patetisk :)

timo räisänen - sweet marie
den e najs
I've got so many worries I'm afraid my head will explode
I'm doing everything to help you get away from this load

lalalililulu
skoldagen var ganska seg & tråkig. fick reda på mitt spanskaprovresultat. G!!!!!!!! :D
å religion. MVG!!!!!!!!!!!!
muahahaha, nu blir han tvungen å höja mig till vg iallafall......
pluggiskajsa<3 love myself

nån som har några halloweentips?
vad ska jag klä ut mig till??????????????














saknar mitt hår som aldrig förr. därför lägger jag ut en bild på när mitt hår va fint.

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0