i know it aint right

hej.
idag är jag trött.
skolan var faktiskt okej för en gångs skull.
hände inte särskilt mycket.
jag blev mobbad av min 13åriga kusin å hans jävla kompis -.-
jobbade som en jävla galning på engelskan, tror aldrig jag gjort så mycket på en lektion innan.

jag lyssnar på anders världens bästa wendin.
(moneybrother, för er som suger)



stockholm på lovet! (förhoppningsvis)
saknar min evelina så mkt så jag smäller av <3333333
hon e bäst
efter anders. HIHIHIHIHI.

somnade på bussen idag :'')
askul.
tänk er en amerikansk film som handlar om nån unge, å han somnar på lektionen. sen rycker han till å vaknar = upp med huvudet.
jag satt exakt så!
somnade - vaknade med ett ryck.
HAHAHA.
garvade lite åt mig själv tror jag.
han som satt brevid mig trodde nog jag va en idiot.
å han hade ju rätt.


är lite nervös för imorgon kan jag säga. tänker inte säga vad jag ska göra. det är en liten hemlighet ^^
(frida vet)


it's true, nobody loved you like i do.


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0