i just want you to know who i am

JAG HATAR MATTE OCH JAG HATAR MIE!
om man går i den bästa av mattegrupperna, borde man inte ha en mattelärare som är bra på å förklara då? det tycker iallafall jag. jag tycker matten vi håller på med nu är skitsvår, å den blir bara svårare när jag lyssnat på hennes jävla förklaringar.
och nästa vecka är det prov.
kul.
rené sa att jag skulle satsa på mvg, me hur fan ska det gå till när man INTE FATTAR NÅNTING?

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääää
mamma och pappa har föresten bokar en till resa.
sjukligt beteende. tror jag,
denna gången blir det iallafall kreta. nu är det ju faktiskt 10 år sen vi va där senast. hiiihihihi. längtar måste jag säga :)
i april åker vi.
naaaaaaaaaaaaaajs *borat*

hemma från skolan idag igen. imorgon är det orientering så då ska jag till plugget vid 12. för att slippa orienteringen. ha. amina fyller år också, partyyyy.




jag
orkar
inte
med
skolan

                    image11            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0