i can't stop

hej :D
idag var amina i skolan! de va najs.
hade inställd spanska första lektionen!!!!!!!
PAARTY
frida å jag satt inne i anns rum 8)
jag glodde skolkatalogen å fridis pluggade, å vi kollade tidningen också.
frida & august är med!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iihihii kul att de står att nova är typ världens bästa fnskola sen så firar vi inget alls. höhö.
sen hade vi biologi. sofia & jag va kemiproffseN. vi kokade ihop lite svavelsyragrejsimojs å sånt.
skittråkigt.
sen so. TRÅKIGARE! höll på å somna, å nisse han bara maler på.
men vi fick iallafall tillbaka läxförhör om judendomen. jag fick asbra (enligt mig själv). nöjd.
sen hade vi debatt åde med. blä
sen va jag bergssäker på att det var lunch, jag höll på å hungra ihjäl.
men NÄ de va visst svenska också! men som tur va så fick vi kortare lektion, karin<3
käkade åde, sn vare föreläsning i musiksalen. alla nior.
hatar niorna.
speciellt vissa.
som satt bakom oss.
fyfan.
föräläsningen va ok, inte lika seg som jag trodde.
handlade om banverket, säkerheten å sånt.
skitsorgligt. folk som dör osv.
sen bild. de va ganska najs.
men jag har ingen fantasi,
men hasse sa att min bild va fin.
det kan jag tacka amina för.

7e november spelar laakso i växjö
på fredag spelar miss li där
jag hatar å va pank.


Weak, in need of love
Any love, from anyone



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0