hm

jag tycker om allt du säger, så jag pussar på din mun
den smakar gott, som en lollipop
å jag är där jag borde va.


jag tror jag är kär i florence valentin.
eller nej, jag är kär i love antells röst.
så är det ju.
nu tror jag att jag ska räkna upp allt som jag stör mig på. om ni är på bra humör är det lika bra att ni slutar läsa nu.
jag är trött på människor som dömer folk.
människor som dömer folk efter vilken musik man lyssnar på.
människor som dömer folk efter hur man ser ut.
människor som dömer folk efter vad man har för kläder.
människor som dömer folk efter vilken dialekt man har.
människor som dömer folk efter vilken jävla "STATUS" man har.
jag är så jävla trött på dom.
jag är trött på folk som är otacksamma och otrevliga.
jag är trött på folk som är elaka mot folk dom inte känner.

usch fyfan va jag hatar er.

va i skolan idag som ni kanske förstår, vart möter man annars dom jävla människorna?
snart kommer jag säga ifrån.
"borde du inte gjort det från början?"
det är inte så lätt, folk skulle hata mig.
fast det gör dom kanske redan.

nu tycker ni det låter som att jag mår värsta dåligt, men NEJ.
det är inte mig dom dömer, jag bryr mig inte va folk tycker om mig.
men när man hör dom stå å snacka om hur ful den är, va ful stil den har.
ska bli skönt att sluta Novaskolan.
även fast det är lång tid kvar.

i'm proud of my life, and the things that i have done
proud of myself, and the loner i've become
your'e free to whine, it will not get you far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0