haircut

image20


hejjjjjjjjjjjjj
idag var den stora dagen
frida & jag fick ledigt från skolan för att åka in till hair å sitta modeller! :D
de va skitskoj.
trodde eleverna skulle va snobbiga brats som satt å glodde när man blev klippt. men ICKE!
dom va skitroliga
helt plötsligt satte dom på musik & började bugga.
en av dom hade piercing i nacken.
kan itne säga annat än att det var jävligt snyggt.

är asnöjd med mitt hår.
dom klippte av det i nacken åsen färgade dom det här fram.
randigt blev det också
iiiih

har så mycket musik på datan att jag inte hinner lyssna igenom allt
ungefär som med mina kläder
och jag älskar det.


imorgon har jag jouren!
ska bli najs faktiskt :D

I put with being laughed at cause I put up with being me.
And then on artificial someone says I'm the i-d-i-o-t.
But I got motivation yeah I pretty much love it all.
To make your artificial nation stumble and fall.
I know that I'm a screw up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0