fuck christmas

jag HATAR julen
hatar hatar hatar hatar hatar hatar
kul att man redan bråkar om hur fan vi ska fira?

just nu hatar jag och blogga också.
men jag gör det iallafall......
mest för att jag ska ha nått å läsa om nåra dar när jag sitter här å inte har nått å göra.
bryr mig faktiskt inte om att det bara är typ 3 om dan som läser.
skyll er själva!

idag har jag tatt ner alla mina plancher på gc & green day. nu är min vägg ganska tom.......
ska förstora upp nåra bilder som jag kan hänga upp.
asnajs.
sen har jag putsat fönster också (!)
fick 75 spänn, så de va värt.
fortfarande mando diao som gäller. ochrasy som fan!

But nothing seems to matter
In this lonesome dirty town
But for a short brief moment
I thought he was the one
mando diao - amsterdam.
också mycket bra.
nya skivan e också jävligt najs.

lyssnar ganska mycket på familjen också.
techno på skånska.
låter helt galet, å de äre också.
men jag gillar't

image25

HOTNESSSSS
han till vänster är typ snyggaste männskan jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0