fan fan fan

idag hade vi so. nils-gunnar frågade om vi någonsin känt oss kränkta.
sen hade vi engelska. birgitt sa;
kan du översätta "he didn''t know if he would be able to work with skinheads and punks"
han visste inte om han skulle kuna arbeta med skinheads och ligister. sa andreas.
men på svenska har vi ju faktiskt ett ord för punks. punkare? sa birgitt.
jag såg ut ungefär såhär :O och albin & anton vände sig om å fnissade lite.
"men alla punkare är ju faktiskt inte kriminella", sa hon då.
har jag någonsin känt mig kränkt?



vi hade gymnasieinformation också.
jag kommer deppa ihop helt tror jag,
har ingen jävla aning om vad jag ska gå.
jag vill gå media, känner att jag borde gå nv.
vill gå handel men vill verkligen inte gå på stagg.
vill ha inriktningen turism om jag väl pluggar handel.
men den finns inte i kalmar?



panik :(


ebba grön - alla visa män

Eller sitter dom i pengagudens sal
& snackar om punkens brustna ideal.
Kanske gråter dom en skvätt
där dom sitter på sin feta häck.
Sen bär det ut på stan.
Vi e destruktiva som fan.
Skrämma livet ur en gammal käring
e´re bästa på hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0