you won't be around

HEJ!!!!!!!!
ganska händelserik kväll/natt hade jag igår måste jag säga.
höhöh.
kollade först på TRE heroesavsnitt :):):):):):):)
älskar skiten faktiskt :D asbra.
sen va jag astrött å skulla sova. som alltid tvätta jag min töjning eftersom den har vart inflamerad å allt det där. sen glömde jag sätta i den igen! men de kom jag inte på förrns jag låg i sängen. å då orkade jag inte gå upp tillbaka till badrummet å hämta den .__. så då struntade jag i det. sen när jag precis skulle somna så kände jag att de rann nått från näsan. å jag är INTE förkyld kan jag säga. så jag ba AAAAAAAAHH BLOOOOOOD.
hahahahahahahahaha å eftersom jag tittat för jävla mycket på heroes så tänkte jag i ungefär en MILLISEKUND;
SYLAAAAAAAAR!
hahahahahahahahahahahahah.
asså älskar mig själv ibland. men sen iallafall gick jag upp å fixa näsan. domino (farmor & farfars hund) morrade innifrån ronjas rum. läskigt. sen när jag gick å la mig igen kom jag på att
fasiken jag kunde ju satt i töjsmycket.
men då va jag för trött igen.
sen idag när jag vakna så fick jag inte i smycket. gjorde så jävla helvetes ont. det hade nästan växt igen :(
men jag fixade skiten.
det gjorde sjukt jävla cpont.

hihiihihihih. idag har jag inte gjort nånting. pluggat & passat domino. han skäller ganska mycket.


MILLENCOLIN

so shut your mouth now big boy
i'm just myself not your toy
it's in my nature to be changing

                                                                                                     image46


Kommentarer
Postat av: Antarjagon

Jag har tappat min töjgrej. När jag kom hem så var den bara borta :(

Har en äcklig liten bling-bling thing i nu. skiten kommer växa igen!
Stackare btw, ont i örat suger. Behövde typ dunka huvudet i dörren när jag torkade mig i håret med en handduk och kom åt nya hålet nyss. trodde den SLITITS ur. ussa. läs min blogg!
Delta out.

2007-11-18 @ 21:36:27
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0