världen befolkas av mig

mig å mig å mig bara mig å min MAMMA.
dlk - egon.

IGÅR så skulle vi in till palace (Y) de gick ju såddär. philip & jag stod utanför palace innan dom hade öppnat xD i regnet........ sen skulle vi in på biblan men det va STÄNGT. då gick vi till maxims å han köpte PUCKO!
- vilket jävla pucko!
höhöhöhöhh. sen gick vi runt lite. skulle till mcdonalds men de va STÄNGT! pinsamt dåligt ._.
sen träffade vi matilda & johanna å vi gick runt på baksidan vid palace ås tod å glodde in där artisterna satt ._. hahaha de va litesmåpinsamt. sen kom det ut en snubbe, å matilda ba; vem e du?
jadu jag heter jonny åspelar med i florence valentin.
HAHAHAHA, lite pinsamt att vi inte visste det, men iallafall :D
han ville inte släppa in oss :( tråkigt.
stod där ute å frös ett tag till, sen stack philip å jag till sandra..................
aslite folk o_o skitkonstigt
haha träffade SELMA :D länge sen man såg henne! <3
philip å jag dansade robotdansen näre va blinkljus.
höööööööhööööööö.
sen kom morsan å hämta oss å vi skjutsa hem honom osv.

IDAG!!!!!!!
jag kom nyss hem från stan. GISSA VAD JAG GJORDE DÄR?
eller tjaa, gissa vad philip gjorde där kanske jag ska säga
han piercade sig!!!!!!!!!!
septum!!!!!!!
ascoolt :D
han tappade ena kulan till piercingen i snusksalladen på mcdonalds. läskigt som fan.....
köpte godis till papppa (vi åt upp hälften själva) å satt på mcdonalds. träffade jacke :D sen åkte vi hem igen :):):):):)

nu ska jag väl käka snart.
fyfan va tjock jag är.

PUSSS


image35




hhihihihi mästerfotografen dåva,

Kommentarer
Postat av: göran

mästerbloggarn'! :D

2007-11-10 @ 20:50:45
Postat av: kajsa

eeheheh thank you. göran=?

2007-11-10 @ 22:39:20
Postat av: Emma

Du är absolut INTE tjock! :)

2007-11-11 @ 14:23:48
Postat av: göran

göran

2007-11-11 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0