vad ska du bli?

TJA.
hemma från stockholm. det var überbra. älskar stockholm... alla är så snygga där. hatar stockholm på ett sätt. jag känner mig fulast av dom fula xD
men stockholm är mycket mycket bra (Y) va lite i stan å käka å köpte dojjer, sen drog vi HEM till solna å gick till råsunda :D de va drag kan jag säga er. sverige gjorde mål ett 40 sekunder!!!!!!!!!!!!!!!!!! bra början :D
va inte ett dugg peppad på å glo fotboll när vi kom dit, men sen jävlar. gillar faktiskt å kolla på fotboll.
faktiskt.
har kommit på att jag inte har nått emot att sitta i en bil hela dan heller. bestämde att jag ska dra med nåra polare på roadtrip sen när vi blev äldre ((: så nu vet ni det :):):):):):)

hittade en ebbalåt som passar jävligt bra just nu.
Kanske nöjer du dej med vilket jävla skitjobb som helst. Du bara bryr dej inte alls, det får gå som det går.
Vad ska du bli? Nu är du ung och rebellisk som fan, du sätter hårt emot hårt.
Du vet precis vad du vill och du vill inte bli en av dom där.
Så fortsätt å fortsätt å va rebell,


gymnasieval my ass.
jag å ronja såg sylar i stockholm ((: hihihihihi inte alls men när vi gick inne på solna centrum så skriker hon KOLLA SYLAR. å jag ba WHAAAAAAT! så vare en snubbe som hon tyckte va lik honom.
de va han inte :(
sen såg vi peter petrelli med. hihihihiihih. eller aah JAG såg en snubbe som va aslik honom.
å han va lik på riktigt :D :D




image48<------- hjälte. därför får han vara med här. erhm....
                                                                                                            *härm hihi*

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

heroesfolk får alltid vara med! för dom är speciella. och ovanligt söta. förutom sylar. han är ful. och ond.

2007-11-22 @ 21:55:51
Postat av: kajsa

heroesar (snyggt ord) är alltid snygga. sylar är ond, därför e han ful :):):):):):)):)::)):):)

2007-11-23 @ 19:28:06
Postat av: evssssss

JAG HAR OCKSÅ SETT PETER PETRELLI XD här i stan strosar han omkring ibland!

2007-12-02 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0