TRENDY WINDS

hihihihuhuhuhuuhhiihihihi hejjjjjj
e på asbra humör.
förstör det inte, VAD DU ÄN GÖR :D
gymnasiemässa idaaaag! va på stagg först, samhälle. sug av mig typ dåva.
astråkigt.
sen media på kagg. åsen natur.
jag vet inte vad jag ska gå :( :( :( :( :( :( :( :(
blir nästan lite emo nu dåva.
hultsfred kanske?
fick värsta ångesten idag när jag tänkte på å lämna alla jävla kompisar :D
eller "alla". itne för att det är överdrivet många. men alltså mina kompisar är bäst.
va is tan med philip & Anton å de va sjukt kul.
tänker inte va snäll å skriva att dom är bäst eller nått. men nästan.

anton vann en mp3!!!!!!!! vilken jävla tur männskan har :D höööhöööööhöööö.....
satt på mcdonalds å spela ds..... supermario. jag ägde philip så jääävla hårt fyfasiken de va nästan synd om honom.
HIHIHI.
philip blev mobbad av en 94a. askul.
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååå happy happy är jag :D


PUSSSSSHEJ




image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0