tisdag tisdag tisdag?

halleå. försöker härma nilsgunnar lite här vettni. HALLEÅ!
hihihuhuh.
skolan idag! ganska segt. äcklig mat. typ kinacurrythaifisk. skitkonstigt. smakade inte ens.
macka <33
matten går åt helvete. på fredag ska vi vara på sidan 79, jag är på 71 eller nått sånt, å vi har inga fler mattelektioner.
= plugga hemma.
= det går ALLTID åt helvete.
baaaaaaaaisssssss.
talföljder, ekvationer & uttryck är det värsta jag vet.
INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR.

det händer inte något särskilt intressant i mitt liv just nu.
eller jo, men jag tänker inte berätta.
förövrigt är jag världsbäst på å intala mig själv saker.
tillexempel att jag hatar folk jag inte hatar, om ni fattar?
Hey believe me, I have seen your sort before
You're all over history like dust on the kitchen floor
hatar verkligen inte den männskan.
fuckfaaaaaaaaace.



HO-HO-HO-HO-HO-HO-HOCKEYFRILLA!
puss



image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0