the anger is too big to see

hallelåja
igår vare parteY. först kom philip & anton sen hämtade vi albin sen kom amina frida johanna åsen typ vid elva eller nått sånt shit kom tim å linuuuuuus (lennart) :D
hihi.
vi kollade på film åde. 1408, saw, scary movie 1 & 2.
kan säga att de va ganska svårt att koncentrera sig på filmen. jag hade stora problem med det.
fattade typ ingenting xD kommer inte ens ihåg att vi såg scary movie 1.
problems.
sen skulle alla ut. haha de va galet. albin BET av filtret på nåns cigg.
läskigt.
aja v hade roligt iallafall.
mysigt.
höhö.
imorse mådde jag dååååååligt.
på riktigt. alla låg å glodde på "min vän vampyren*" eller vad fasiken filmen hette. en jättedålig film som handla om nån jävla retardunge som hade vampyrpolare. asdålig :D
sen stack nästan alla hem. jag evelinus tim lennart å antonglodde lite på mtv åde. sen stack dom också.
evelina å jag har städat som värsta galningarna. jag somnade. jag behövde den sömnen kan jag säga dig.
mår lite småilla fortf. dock.

nu tror jag att jag ska gå å glo på HEROES. eller. inte gå å glo. sitta kvar där jag är å glo.
de andra kollar på nån jävla hugh grant komedi. tål inte gubbjäveln.


hahahahaha kul att boegarna typ förstörde mitt LIV igår. satt inne på min msn å skrev en massa.
vågar inte äta på måndag.
damn.


DE SNURRAR I MIN SKALLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0