teenage dirtbag

seg dag som fan. vart trött hela dagen. konstigt, huh?
fysik imorse <3
älskar fysik
sen håltimme å sen syyyslöjd. jagsydde en söm på hela lektionen. HEJA ANNVIOL.
sen idrott. jag boxades med gabbe :) ägde. sen sprang vi massa osv. fyfasiken vad jobbigt det var. men gabbe & jag va världens bästa team.

sen elevens val! anton va flummig å jag va tröttAST, inte bra kombiation :(
förlåt för att jag var världens tråkigaste.
sen åkte jag hem å åt så jag höll på å dö.
de va gott.

mat <3




he doesn't know who i am
and he doesn't give a damn about me



måste plugga :(
samhälle </3

jag har världens tråkigaste liv för tillfället


Kommentarer
Postat av: göran

mitt liv är inte heller sådär superduperskoj. vintern skördar sina offer. Teenage dirtbag??????

2007-11-15 @ 19:40:38
Postat av: kajsa

har saknar den låten :D såg texten till den idag å blev lite smått galen, så jag var tvungen å ladda ner :)

2007-11-15 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0