pluggpluggplugga

jag gillare inte. hittils har jag pluggat kemi, fysik<3, och matte. imorn äre matteprov och kemiförhör. hade idrottsprov idag. fysikprov på torsdag. so-"läxförhör" på fredag. spanskaglosor. fyfaaaaan jag orkar inte :( sen måste jag plugga både so- och svenskaredovisningar. och läsa klart engelskbok + redovisa.
hoppas ni antecknar ._. vet inte varför jag sitter här å skriver. jag borde verkligen plugga. men man måste verkligen ta paus ibland. iallafall jag :):):):):)
imorgon ska jag och mamma till hultsfred :D kolla skolan ådeeee. hoppas att den suger. fast jag vet att den verkligen inte gör det :( har ingen jävla sjuk cpaning om vad jag ska välja. antingen blire samhälle/samhälle, samhälle/media eller handel- och arrangörskunskap. jag önskar verkligen att den utbildningen låg i kalmar, då skulle allt vara PERFEKT.
men det äre inte.
damn.

lyssnat ganska mycket på en liveskiva som millencolin gjort. asbra :D skitroliga e dooom. måste se innan jag dör. så äre bara.
skolan idag va ganska OK! ska till syon imorn :D ääääääntligen!

Forget about your worries now, we all make mistakes
you gotta make it anyhow 'cause you got what it takes right
now here's your big chance you gotta make a move now
'Cause you're free to be all that you want to
So never let the days pass by
There's not a thing in this world that you can't do
 All you gotta do is try
And you want to, yeah, we all want to



puss pådig å dig å dig men inte dig.


image50

Kommentarer
Postat av: Bimbo.....

Haha

2007-11-26 @ 19:54:21
Postat av: Dina

MEDIA KAJSA, MEDIA! (kagg) (Y) :)

2007-11-26 @ 22:53:43
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0