phedt

jag har kommit på att min blogg är skittråkig.
antagligen pga av att mitt liv är skittråkigt.
så därför ska jag sluta skriva om vad jag gör om dagarna, för det är ju alltid samma sak.
det är lördag.
farfar är här.
farmor åkte till gran canaria med danny & hans familj idag. jag är avundsjuk som fan :(
hoppas dom har det trevligt där nere iallafall!
längtar till april & KRETA! det enda som är lite synd är att jag missar valborg = feeeeeeest.
vi kommer hem dagen efter. otur eller vad....
peppad på fest.


Oroar sig inte för cancer och för död

Oroar sig inte för all cigarettrök

Oroar sig inte för höga skatter

Oroar sig inte för bajsbrunt dricksvatten

Oroar sig inte för hennes fingrar i hennes hals

Oroar sig inte för sin lillasyster alls

Oroar sig inte för anorektiska magar

Oroar sig inte för dåliga hårdagar
 navid modiri & gudarna - med socker på


Kommentarer
Postat av: göran

dina bloggar är superbra (Y)

2007-11-18 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0