öra

SHUUUUU.
fan vad jag är gangster azzo.
skolan flöt på som vanligt idag, det hände inget speciellt. inget mer än att det läckt ut vad vi ska göra på klasskampen å VISSA tar det på alldeles för stort allvar. funderar starkt på å skita i de där fjanteriet. efter skolan va jag i musiksalen ett tag med albin å anton. de va skoj. sen gick vi hem till albin. å så kom en inteallsbakis-philip. vi slogs på bussplatsen å sen drog vi till stan :D sadister är dom allihopa.
vi skulle ica-fika men det blev inte så mycket av det. vi köpte äckliga skumgrejjsimojserr å käkade 2 var..... sen slängde vi dom nerför bron vid baronen :D hähähähäähä busigt värre!
sen blev det mcdonalds dåva. blev trackasserad (HEJ JAG KAN INTE STAVA) av slemmigt papper genom sugrör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fick TVÅ på hakan (asont) å TVÅ i ögat å typ FEMTIO i håret. idioooooter!!! hähä men jag gillar dom iallafall.
philip sköt lite väl många så han skulle få straff :D MUAHAHAHA. vi gick till biblan å så fick jag "bitchslapa" honom tre ggr på armen! så väääärt :D anton spelade in. ska försöka få honom att lägga ut på youtube eller skicka..... hähähähä philip e klen.

när jag kom hem skulle vi käka å glo på tv. men bajsmamma å bajsronja skulle kolla på IDOL.
världens sämsta jävla tvprogram nånsin!!!!!! hur FAN kan idiotblondinmariepicasso å äckelgubbjävelniklasfribergandreas va kvar men inte DANIEL KARLSSON????
VA?
skäms över "svenska folket". det är bara kärringar som röstar.
dom kan dra åt helvete.


jag vill att det ska snurra i min skalle.
nu.
peppad.

mitt öra har typ ramlat av
hihi



Kommentarer
Postat av: Antagligon

öron är för whiners som philip. tänk kajsa utan öron... elelr kajsa utan mun? eller näsa? härligt värre.

2007-11-30 @ 23:59:27
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjo!
Tänkte bara tipsa om ett bra band. Dom har tagit ställning och ger bort sin musik gratis och sprider den genom sina fans. Tycker iden är cool och jag tror att det är så det kommer att se ut i framtiden. Gå in och tanka ner och sprid vidare om du gillar det.

www.magnacartacartel.com

/Emil

2008-05-23 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0