mjau

Lås in dina ögon de är för stora för sitt eget bästa
Lås in din mun tills den slutat vara så mycket läppar
Lås in dina smilgropar de är bara för mycket
Lås in ditt skratt och ditt leende och bara släng bort nyckeln
navid modiri & gudarna - räknar mig lugn

ganska najs band dedär måste jag säga.
reggae&pop&hiphop.
ihopmixat.
ungefär.
asnajs :D

seg dag idagens. fast det var ändå ganska okej i skolan faktiskt :)
hörde amina kalla någon idiot för typ 2a gången i mitt liv. lika underhållande varje gång ;D
hade muy trevligt i matsalen med lina (!!!! inte paulina, viktigt), frida å johannisss, garvade så jag grät faktiskt!
efter plugget åkte jag med albin & Anton in till staan.
LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD LSD.
nisse i min klass tror att jag knarkar. och röker. röker känns inte lika illa dock :)
i stan käkade vi på mcdonalds. börjar bli till en dålig vana kanske? ;)
höhöhö men fuck vad goda CHICKEN BURGERsarna är eller.
i like.

nu ska jag nog plugga. historia & geografi står på schemat.
och spanska.
fyfabian för spanska.

är sugen på mer fest, bara så ni vet.

image31


måste påminna er om att jag & philip är bäst på dedär religion-snacket.



PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0