mat är världens sämsta skitgrejja :(

jag äter alltid för mycket.
å nu äre inget fanvadjagetjockjagmåstebanta-snack. nej nu äre så att jag äter så mycket att jag knappt kan stå upp varje gång jag käkar. skitjobbigt :( men mat är verkligen världens bästa grej<3333333

idag var det några männskor från olika gymnasieskolor på nova. AHA VAD INTRESSANT! tänkte jag.
men icke.
dom stod å va sjukt desperata efter männsker som skulle komma å kolla vid just DERAS bord. å jag tycker alltid så jävla synd om sånna människor så jag går fram å lyssnar.
även fast det är skittråkigt.
även fast jag itne är ett DUGG intresserad av att gå omvårdnad.
gick å lyssna på waldorfbruden för å käka pepparkakor.
hehu.
annars va skolan helt okej. längtade hem för att morsan skulle ha hämtat piercingarna idag.
det har hon gjort.
dom är förstora :( inte liksom för tjocka, utandet är diametern som är för stor.
faaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
töjsmycket vare enda som är bra. hmpf.

jag tankar heroes. ikväll blire maraton. ska se...4 avsnitt :D
WIIIHUUUUUU
lovelovelovelovelovelovelovelovelove



I'm busy with me, myself and I can't be understood by someone I don't know to well
 So I'm shutting out the whole world just to play Nintendo
I've got these new games but I'm afraid you can't join me


anton fyller år imorn :D

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

BULLION! om du köper DS kan du joina :D

2007-11-23 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0