måndaggg

square ine here i come
here i come square one

HIVES.
ojojoj, sicket band säger jag bara ;D
idag så började dagen med mentorstid. vi skulle diskutera massa om vad vi ville ha på julfesten! hihi jag å amina hamnade i en grupp som bestod av MIG AMINA LEO LINUS MANUEL & NISSE.
som ni antagligen förstår så blev det inte särskilt seriöst... eller det började med att manuel skämtade om mupparna, å slutade med attdom ville ha det. på riktigt :(
idol verkar som en bra idé enligt mig :)
vi hade matte & engelska också. de va segt. engelskan är faktiskt lite smårolig. jag sitter bakom anton. han e lite rolig :)
som om alla itne visste det redan liksom. HÖÖÖHÖÖÖ.
idrott & spanska. bajs.
so........ kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. kommer ihåg att vi fick sluta 5 minuter tidigare :D NISSE ÄR MANNEN ibland!
sen musik å vi lyssnade lite på mozart & beetoven eller hur fasiken gubben stavas.
vi ska ju ha musikprov förstår ni. ska plugga som fan.....

tror jag ska ha en tävling; världens bästa klasskompisar.
de nominerade är;
AMINA, JOHN, SOFIA, GABRIEL, AUGUST, MARCUS & KATARINA.
vem som vinner får ni se imorgon.
höhöhöhöh. faaan va jag e rolig alltså.


PUSS




image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0