kajsa a.k.a MATTESNILLET

that's right!
har suttit å pluggat matte i ungefär.... en halvtimme. å jag fattar C-UPPGIFTERNA!
HA!!!!!!
känner mig så jävla smart. synd bara att jag kommer ha glömt bort allt imorgon :(
men äh, jag lever i nuet ;) höhöhöhöhööhöhöhöööööööööööööö.
skolan va lite halvseg idag (nehe?)
BENNY va å hade föreläsning för oss. ashemskt :(  han har överlevt förintelsen förstår ni.
usch. blev arg där jag satt i musiksalen. hur fan kan man va så JÄVLA DUM I HUVUDET som en viss hitler va.
eller hans jävla SSmän. åååååååååhhhhh.

på onsdag händer det grejjer.
ska till stockholm med pappa & ronja! :D ska på stan lite å sen på kvällen blir det råsunda å kolla sverige - lettland :)
fotboll.........  men helt klart värt det :D
+ rasslebiljetterna släpps!!!!!!! första 100 säljs för 500 spänn. party.
känner att jag verkligen måste vara en av de där första. fan jag kommer bli så jeeeevla pank.
beställde piercingar idag :D
PARTY på riktigt.
amina å jag e bäst.
PAAARTYYYYYYYYYY. öh PEPP!


NOBODY'S KILLING MORE TIME THA
N YOU AND I.
åååh millencolin - stalemate.
den e riktigt jävla bra.



 image47

Kommentarer
Postat av: Antagligon

yay! tickets to me-me? me-me pay very later. piercingz pwnz. futbal suxx.

2007-11-19 @ 22:15:30
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0