jag kom på en jättebra rubrik

men den har jag glömt bort :(
vaknade nyss............... somnade för en timme sen. nu är mina linser cp å jag är tröttast nånsin.
värt det?
hell yeah.
nu äre bara å fortsätta plugga :( wuäähhhh.
so, matte, spanska, fysik, kemi, engelska.
jag orkar inte?

idag va skolan ganska rolig. jag å amina nördade i ungefär 100 minuter (sammanlagt alltså)
lånade antons ds å satt i cafét :D kärlek till handkonsoller.
sen på so:n kom vi fram till att vi har TRE carl i vår klass.
hoppas alla stavas med C också :D
hihihiihihihihih.
sen va vi lite busiga å grejjade med en dator.
http://youknowamina.bilddagboken.se
där kan ni se resultatet. muahahahha.

mattediagnosen gick BRA!!!!!!!!!!! happy_kajsa.
engelskaprovet gick OCKSÅ bra!!!!! i am damn good.

nu ska jag plugga samhällsekonomi.
tjarå.


(stockholm imorn) 
And even though you are a sleeper
Well, to me thats never been a crime
And after all you woke up in time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0