hultsfred

idag gick jag upp kvart över fem!!!!!!!!!!!!! tänkte att jag skulle hinna duscha imorse. jag hann. å jag hann kolla på ett avsnitt av heroes, då hade jag ändå 10 minuter kvar att fixa mig. hihiihihih smartkajsa vettni. somnade på bussen.... linserna smetade in sig i ögonen å jag hade ont hela morgonen. värt det :D
hade matteprov, första delen gick asbra å andra gick åt helvete. kommer sänka mig. bläää blääää.
sen engelska åsen svenska.... sög. sen snacka jag med vår syo sven-göte :D han e schysst. tyckte det av bra att jag hittat nått inom musikindustrin eftersom jag va så intresserad av musik, men inte spelar nått själv.
han är ungefär den enda som uppmuntrar mig till å söka hultsfred. snäll gubbe :)
sen åkte jag och mamma hem för att gå med biffen en runda å käka, sen blev de hultsfred :)
fyfasiken vilken najs skola säger jag bara ._. typ 40% emosar xD men hellre det än staggs äckliga fjortissnobbar.
blääääää blääää.
kollade runt lite, schyssta elever & schyssta lärare :D en apliten byggnad, men jag orkar inte bry mig om det. de va skitfräscht där inne :)
sen gick morsan & jag å fikade. YUMMII. sen kollade vi lite hur lägenheterna skulle kosta å det... ganska dyrt höhö.
men vi får se hure går.
kom på hur jävla mycket jag kommer sakna allt :( kom å tänka på skolavslutningen. jag kommer ju fan lipa som en liten 7åring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emotional kajsa. den nya stilen :(

åååååååååååååååh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0