good morning herr horst

friday i'm in love.
höhöhhö the cure.

skolan sög ovanlitg mycket idag :) alla va trötta å sura.
ungefär.
så även jag.
utvecklingssamtal efter skolan. de gick bra :D ganska kul att varenda lärare börjar med å skriva "trevlig tjej".
mihihihihi å då frågar karin såklart om jag är lika trevlig hemma. men mamma säger att jag inte är det.
BULLSHIT.
jag är världens trevligaste männska :) såklart
efter utvecklingssamtalet åkte jag till öland för att köpa SKOR. hittar aldrig vinterdojjer. fattar inte att jag fortsätter att leta år efter år.
att man aldrig lär sig???????
sen kollade vi dojjer i stan också, hittade inget. då köpte vi MAT. de blev kebabrulle. åkte hem till mormor å käka.
fyfan va mätt jag va. jag hade ont i magen :( somnade på mormors soffa (A)
bästa som finns <333 sen käkade jag lite kaka å sen lite godis å nu sitter jag här (hemma)
mår illa osv. .......

mando diao - song for aberdeen
den är bra på riktigt.
lyssna fuckersssss :)


image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0