Everything has it's time and I will sure have mine

hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan hejsan
:(
skolan idag var ganska rolig har jag för mig. jag glömmer väldigt snabbt förstår ni. men det började iallafall med att jag försov mig å vaknade vid sju (!!!!!!!!) då kanske ni tänker;
SJU? det är ju tidigt!
men grejjen är den att vi måste åka till bussen SENAST sju, annars hinner vi inte :( men det fixade sig, pappa körde mig å ronja till nova :D hon skulle ha språkval.............
första lektionen var fysik = prov. det gick typ åt helvete. jag kan glömma mitt mvg nu tror jag.... bais.
sen håltimme å vi satt inne på bilden, som vanligt. kan nog börja måla nästa lektion tror jag :D:D:D:D:D
PARTY
sen vare syslöjd å jag gjorde ungefär ingenting. annviol är dum :(:(:(:(
sen käkade vi lite mat. fisk. hyffsat god för ovanlighetens skull. sen HÄNGDE jag med anton å hans gäng i korridoren. fyfan va tuffa vi är! xD gabbe pressade ner sig i en sopsäck å sen bärde dom runt på honom ett tag. de va kul. ska lägga upp bilder på bdb :D
sen va dom där jävla femmorna klara i musiksalen så jag hängde med anton albin å gabbe dit. spelade überlite trummor också.
jag gillar.
sen idrott å de va fasiken den roligaste idrotten jag vart med om :D de va bara tjejer, killarna va på um, å vi körde bandy.
sen gick nåra tjejer till, då vare bara JAG, GULLI, AYLIN mot AMINA, SOFIA, MERIMA. gäääänget ju.
de va kul, men fyfan va vi sög xD eller i början när man ORKADE kämpa så va vi asbra. sen typ dog jag å orkade ingenting. funderar seriöst på att börja träna bara för att orka va med på idrotten :(
sen vare elevens val.
jag gjorde tre rester.
hardcore.

nu mår jag dåligt. kanske ska va hemma imorn? HÄHÄHÄHÄ. vissa har ju studiedag. inte vi. men jag har ont i huvudet ju :(


pussbajssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0