E DU GUL ELLER?

hej hej hallå :)
igår överaskade jag & philip anton, kom till hans hus å SJÖNG å gav presenter :D mihihihi. han hade ingen aning om att vi skulle komma! sånt e kuuul ^^ han blev glad också, toppen.vi bestämde oss för att sova över där, 5 st som sov över. yeeee. spelade ungefär hela tiden, halo, mariokart, bombgrejjspelet, super mario, achtung ipcurve, midtownmadness, osvosvosv :D älskar nördigheten. avlider om jag inte skaffar mig ett ds snart!!!!!!!!! älskar't :D
spelade in en überrolig (kanske inte, men nästan) film å la upp på youtube!
http://youtube.com/watch?v=yxHM0mHuwGs
hihihihihihiihihihiihih. fnissade som en galning :D
jag sov i antons lilla soffa. vaknade hela jävla tiden av att min rygg höll på å gå av 8( men jag mår bra nu, de är ok ;)
när jag kom hem fick jag millencolinabstinens. mådde riktigt dåligt... snabbt på med datan å lyssna på disney time!
cpbra låt :D försökte komma på dom bästa låtarna med millencolin..... jag har gjort lista :):):):) just nuuu tycker jag att;
disney time
shake me
cash or clash
mr clean
OCH
bullion är bäst. lyssna på dom. nu. gör det. du kommer inte ångra dig :D förhoppningsvis...
TRE jävla prov nästa vecka! det känns inte särskilt bra alls. fattar inte grejjen med att ha idrottsprov..... hmm.

aspeppad på julfest :D amina & jag = coolast.

Scared to be smart so far he?s everything
If you?re laughing he is laughing too
Just don?t let him begin ?cos in the end he?ll win
image49



puss

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

bilden är bäst :D

du är gul. och död.
föresten, kom aldrig sssylar? =/

2007-11-25 @ 18:49:34
Postat av: Antagligon

SKAFFA DS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-25 @ 19:07:29
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: kajsbajs

sylar kom, men vi han inte snacka så mkt för han ville inte väcka er! HA!!!!!!! men han sa att han gillar mig mkt mer än dig å att han kommre till dig ikväll. å tar din hjärna då. såklart....... JAG SKA HA DS!

2007-11-25 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0