devil me

bra låt.
med millencolin.
ofc.
kommit på att de inte är nån idé att jag tipsar om bra millencolin låtar hela tiden. dom har ju inte gjort någon som är direkt dålig. så mitt tips till dig är;
tanka alla skivorna.
om du gillar punk tankar du for monkeys eller same old tunes.
om du gillar lite mer punkrock, popigare, så tankar du kingwood eller home from home.
bra skit.

jag sitter och käkar digestive.... ganska torrt.
men vi har itne så mycket mat hemma. morsan är å handlar.
mat <3
snackade med anton idag om hultsfred, å nu fruktar jag att philip kommer mörda mig.
eller nått,
varför säger jag inte... jag vågar inte :(
skolan va OKEJ. fundersam på hur jag ska hinna göra klart min slutuppgift till bilden..... IG!
fick mvg på förra veckans samhälle"läxförhör"!!!!!! DEEEEEEEEET NI!
skryt skryt skryt.
imorn äre fysikprov.....måste plugga....................



I say it's fear, it's fear, for all what's queer.
If it's strange we panic. Yeah, we won't come near.
And this, this fear, won't disappear.
No, the problems organic. Yeah, it will stay here.





jag hatar homofober mest av allt i hela vida världen, ungefär.
bara så ni vet.




image51

ge mig den?

Kommentarer
Postat av: göran numero uno

jag kommer inte "döda", bara ta din hjärna och absorbera dina superkrafter. i ditt fall, ondska. :D

2007-11-28 @ 20:33:57
Postat av: kajsa

du vill ha min ondska. FLYTTA MED OSS DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2007-11-28 @ 20:46:22
Postat av: göran numero uno

näää, hultsfred suger.

2007-11-28 @ 21:57:29
Postat av: inte kajsa iallafall :(

men DU suger :(

2007-11-28 @ 22:15:06
Postat av: philip

ja, den där Göran suger vekligen....

2007-11-29 @ 15:49:28
Postat av: kajsa

ja visst gör han? :D han suger philip

HHIHIHHIHI

2007-11-29 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0