before you say goodbye

idag har varit världens segaste dag.
ungefär...... antar att det finns segare.....
men AJA. pluggade lite matte i morse. å jag FATTADE skiten!!!!!!!!! blev så jävlans glad ska ni veta :):):):)
annars har jag inte gjort så mycket idag. städade lite på mitt rum, å kollat på heroes :D nu ÄNTLIGEN har jag sett klart säsong ett. kanske lite efter.... men aja :D
heroes <333333 asnördig jag vet.

vill till huskvarna å kolla på kristian & timo den 24e november!!!!!! nån somvill åka med mig? :)
anton fyller år den 24e..... bäst för honom att han har fest. fast då kan jag ju inte åka till huskvarna..... men fest går före :)

just det, fixade ny lay-out igår! :D erkänn snyggt? tror inte det är så många som fattar grejen med :)-smileyn.
det är något av ett internskämt. men kul äre :D

imorgon äre skola.
usch..

Because heaven sends and heaven takes
Crashing cars in his brain
Keep him tied up to a dream
And only she can set him free
And then he says to me
Kill me now, kill me now, kill me now, kill me now
the killers - under the gun

Kommentarer
Postat av: göran

värsta porrsidan juh! pervo...

2007-11-11 @ 20:08:22
Postat av: kajsa

HAHAHA ok jag vet vem göran är :)

2007-11-11 @ 20:10:35
Postat av: Emma

Vart ligger huskvarna? x)

2007-11-14 @ 13:48:00
Postat av: kajsa

huskvarna ligger ungefär vid jönköping :)

2007-11-17 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0