a postcard to nina

Oh God, Jesus Christ
I try to focus on your eyes
we're having dinner with your family
now keep a steady look at your left eyebrow
If it's raised, it means yes,
If it's not it means take a guess
Hey! You! Stop kicking my legs
I'm doing my best can you pass the eggs

jävligt bra låt. av jens lekman!
mysig :D
är trött som en jävla get just nu. vaknade för ca 20 minuter sen.
sova i soffan <3 det är fan det bästa som finns. fast inte när man vaknar. eller när man fryser. uuhh.
dagen va ganska bra. skrattade så mycket på matten så jag hade svårt att andas.
hmmm..... amina skadar min hälsa :D
på ett bra sätt....

just det. vinnarna av min världens bästa klasskompis-tävling blir...
HRMHRM
AMINA & GABRIEL
motivering: ni får mig att skratta. det är det enda som behövs för att jag ska gilla folk :)
kulkul


nus ka jag kolla på nån snubbe som snackar om religioner. senare ska jag plugga.
nu vet ni ALLT om mig.
hmm

pusshej
                                                                                                 image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0