godmorgon

klockan är 05:35 och jag vaknade för 20 minuter sen... seriöst. bara slog upp ögonen, trodde vi hade försovit oss eftersom ingen va uppe & sprang, men sen kolla jag på mobilen å där stod liksom 05:12...... skitliv ibland asså. men jag är faktiskt inte ett dugg trött + jag har en hel timme mer än vanligt. det kan ju bara vara positivt? om jag inte fastnar här så att säga. datorn är en drog.
solen håller på å gå upp by the way. 05:39.......
nu ligger alla jag känner å sooooover. eller inte mamma då. hon är uppe... å säkert farmor och farfar med. kanske momor........ men iallafall. jag är nog den yngsta jag känner som gått upp såhär tidigt bara en vanlig dag för att gå till skolan.... hmmmm.
aja idag hoppas jag blir en kul dag. har längtat sen i lördags natt :)
ska nog ta & äta frukost snart föresten..... tiden rinner liksom iväg.
jusst det anledningen till att jag bloggar här e för att lunarstorm "inte har öppnat än". klockan sex eller sju? jävla skitsida!!!!!!!!!!!!!
aja pusshej hoppas alla får en bra dag! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0