when did your heart go missing??

tjabba tjena hallå!
är något gladare idag, halsonten och huvudverken är borta! :D nu har jag kommit in i det där stadiet när man snorar så mycket så att man knappt kan andas... hmm fräscht right?
imorse va jag pigg_flicka_ å städade rummet! runt klockan elva..... inte illa.
så rent som det är nu har det nog inte vart sen eve va här å vi va superstädarnA. hiih.

ikväll blir det julfest i gympasalen... är inte direkt peppad. eller jo lite faktikst... hihihihih. novas julfester har alltid vart roliga :):)
ronja den jäveln slutade skolan idag! jag är avundsjuk... visst, jag är hemma men att ha JULLOV känns något lyxigare än att vara sjuk!
kollade på filmkrönikan igår.... mest för att navid är med (såklart). han är fiiiiiin.
hon bruden är INTE fin. det enda fina på henne är hennes smala ben ._. avundsjuk är jag.
okej hennes frilla är snygg också, meni nte på henne....
mhmh intressant va? (:

If I hang myself in a Christmas tree would you be missing me?
Would you be missing me?




tre bra jullåtar;
christmas kisses - dreamboy
ipod X-mas - hello saferide
merry christmas - laakso
älskar't


PUSSHEIII

image68image69
här är mitt kliniskt rena rum, snyggt va!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0