tjock och fet

jag är fortfarande mätt.
fattar ni?????
åt för 3 timmar sen!!!!!!!!!

hade matte första lektionen. de va kul! hör ni va jag säger???
MATTE? KUL?
anton satt brevid mig. vi pratade med albin å frida, om allt annat än matte.
sen va de engelska. lång jävla seg lektion. blääähhh... ååååsen........ SVENSKA. idiotiskt.
förstår mig inte på människor som säger att KLASSEN FÅR INTE KOLLA PÅ NÄR VI ÖVAR TILL KLASSKAMPEN!
klasskampen.
klass-kampen. klassen ska vara TILLSAMMANS. och hur fan ska dom våga visa upp för skolan när dom inte ens våga visa sin egen klass?
screw julfesten.
karin hatar mig & amina. hon älskar fjäskisar. dumt.
sen åt vi. LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET TILL PÅ FREDAG!!!!!
så jeeflar ska vi spela in film :D ÅÅÅ PEPPEN!
johanna frida amina <3 dom förstör min lunch varje måndag och tisdag.
i like.

sen vade ju matte igen. anton å jag snackade med syon. de gick bra. sen räkna vi lite matte också.
åsen kemi å de va cp å jag fattade ingenting å jag kommer få ig på provet vi har NÄSTA VECKA.
sista lektionen va de SO å amina å jag slapp redovisa :D asnajs ju.
sen va jag i musiksalen ett taag, åsen stack vi till STAN! va på rylanders ett tag åsen käka vi.
vi = kajsa anton albin.
e blev PIZZABUFFÉ!
och där kom förklaringen till att jag fortfarande e mätt. FYFAN VA JAG ÅT!
snuskigt mycket. jag mår illa :(
sen gick vi till nån bokaffär å köpte pennor!!!!!!!!!!!!!!
nu har vi pennklubb. vi köpte likadana :D eller aah anton är ju lite utanför eftersom han köpte orange.
jag å albin köpte lila
så jävla hardcore.


nu ska jag plugga.
spanska.
engelska
so
that's it. inte lika mycket som förra veckan iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0