tisdag åde

seg dag faktiskt. vaknade vid 12!!!!!!!!!!! vad fan är grejjen med det? satte mig vid datorn direkt, håller på med mammas julklapp. de kommer sälert bli greeeat :D mihhiih.
tänkte att jag skulle plugga ltie, men de blev inte så mycket med det. satte mig ju vid datorn som sagt, och fastnade där. synd.
imorgon ska jag göra både spanska- och kemiprov. åh fyfan att det kommer gå åt helvete eller!
bais.
spanskaprovet ska tydligen va skitsvårt också, great!
verkligen.

ååå längtar till sommarn. pepp(e), hähäh.
kom på ett asbra argument som jag ska testa på morsan sen, vf jag ska få gå på hultan :D YEAH.

om du tycker jag ska sluta blogga, varför läser du då? :)
pucko.


ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄKTSMÄN! hahahaha ååå jag älskar't.
maskinen är ganska hemliga, för att citera radiopratarn på p3:
"Den här gruppen Maskinen är ju ganska hemlig, så jag vill inte avslöja för mycket. Då kanske man hamnar i slagsmål och får snooken inslagen."
så jävla klockrent, fattar ni? :D jag fattar. jag = bäst. MUAAHAHA.


Don't look at me like that
She won't take you back
You said to much
You been to unkind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0