starlight

hei
idag har jag haft 10 st unika besökare på min blogg, fast jag inte bloggat än. hehu
asmkt e de... verkligen.... 10 st.... wow.
fuckers.
funderar på att åka in till stan imorn bara för att köpa en klänning jag endast kommer använda imorgon....
grejen är att jag hatar våra jävla bussar, och att åka dom själv. blä.
funderar på om det kommer va lika sjukt mycket folk inne på gina tricot imorgon också? det är fan sjukligt med rea.... reagalna kärringar i mitt hjärta.
nån som langar svart klänning?
nä jusste.....

idag har jag bara suttit å glott på tv ungefär. ja ge hungrig :(

pusstja

Kommentarer
Postat av: ina - som sitter å läser kajsas blogg i mobilen

jag är bannemig en av dom unika hah!

2007-12-31 @ 10:46:03
Postat av: kajsa

haha gulllllisss

2007-12-31 @ 14:19:34
URL: http://kajso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0