sockerläpp

hej,
igår kunde intej ag sova. det var helt sjukt... gick å la mig tidigt, ungefär halv 12, sen kunde jag först inte sova alls. sen fattar jag fan inte vad som hände men helt plötsligt ryckte jag till å gick upp. då trodde jag klockan va skitmkt å att jag hade somnat till en stund, men när jag kollade på klockan va den bara halv 1. sen skulle jag sova igen men då kom drutten å höll på. han la sig på min kudde -.- sen försökte jag sova igen men då var det för LJUST, klockan va typ 1 å de va jätteljust ute :(:(:( skitjobbigt, så jag tog ner persiennerna (stavning?). sen somnade jag ÄNTLIGEN (efter minst en timme) ådå precis vakna jag av att NÅN JÄVEL RINGER! hahahaha fatta va arg jag va :( svarade inte, hörde bara ett HALLÅ? sen stängde jag av mobilen.
det va gabbe (såklart).

idag har jag vart duktig å gjort apelsiner med nejlikor åså, och så har jag bakat kanelkaka! YUMMIIIII.
käkade pizza. har fan inte vart såhär mätt på länge :( efter jul ska jag nog banta på riktigt. men först ska jag äta mig tjockare än TJOCKAST!!!!! muahaha.
pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0