sluta whina jävla bimbo

första jävla december, de e sjukt ju.
och fyfan vilken dag det har varit. tråkigaste vädret nånsin. pappa fick för sig att vi skulle åka till stan. efter ett tag kom det fram att han skulle köpa glögg. å att vi skulle käka på resturang. såklart. det enda han gör är att äta!!!!! iallafall så gick jag och ronja å kollade lite på onoff. kände mig übernördig när jag gick å kollade på spel, datorer och spelade xbox 360. man blir som man umgås, så jävla sant :D men jag gillare! inte ronja..... hon tycker jag är jobbig. å hon förstår inte alls hur jag kan vilja ha ett DS i julklapp. men hon är ju som hon är....
sen kollade vi glasögon åde, å sen blev det södercentrum å pizzapalatset. asgott. kebabrulle. åt så jag höll på å dö. hade inte ätit sen klockan 7 igårkväll. vääääääääääääääärt.
sen åkte vi hem till farmor och farfar. det var inte särskilt roligt.... blev utskälld (som vanligt nuförtiden) av farmor som verkligen inte alls tycker att "jag ska flytta till hultsfred eller vartfan det va å inte få nån utbildning å bo med sånna där.... KNARKOMANER!!!!"
hon sa verkligen knarkomaner också. asgulligt. nej hon vill att jag ska bli en teddie nr.2 å bo hos dom. men jag vill ju inte. hon satt å klagade HELA tiden.
jobbigt som fan.
nu är vi äntligen hemma. satt å hade en stor diskussion på vägen hem i bilen. jag förstår mig inte på farsans världsbild.
han dömer allt & alla efter sånt han läser i tidningen. men de funkar ju inte. blir lite småarg (skitförbannad alltså).
en sak vi kom fram till var iallafall att fanatiker kan dra åt helvete. speciellt religiösa. jag ska inte skriva vad jag tycker om religioner, jag kommer bli bombad.
visst hatar jag alla religioner, men islam är lite speciellt. en aggressiv religion skulle jag vilja kalla den.
kristendomen är inte särskilt mycket bättre, men dom bombar ju inte lika mycket.
jag tror jag är hippie rakt igenom, hatar allt vad våld är.
det enda som är okej är att slå philip. hihihihihihihihihihihih.

det blir hultsfred 08.


image52
jag och natalia i början av åttan.
klubba i fritidsgården :D <333

Kommentarer
Postat av: Antagligon

best blog ever!
kan inte du gå där tänker inte jag göra det...

jag tror att jag är knarkoman.

2007-12-01 @ 19:32:14
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0