skitfan

tror jag skippar julen i år alltså. orkar itne med att varenda släkting kommer hålla på å försöka få mig att stanna kvar i kalmar.
just därför jag flyttar kanske?????????????
slippa allt jävla tjat.


skolan va bra. inställd idrott å musikprovet gick bra.
fick MVG på engelskaprovet!!!!!!!!!!!!!! en poäng från maxpoäng!!!!!!!!!!
åååh fyfan vad jag skryter.

helst av allt vill jag bara leva på bidrag å skita i allt vad gymnasiet heter.
bara jag kommer bort härifrån är jag nöjd.

kom fram till lite olika saker idag:
- vissa personer i min klass är jävligt falska
- aldrig i hela mitt liv att jag ställer upp i nån jävla klasskamp, jag hatar ungefär hälften av alla i klassen
- jag är beroende av att skriva blogg, därför jag uppdaterar 2 ggr idag. hähähäh.
- jag är tjockare idag än vad jag var igår,
- amina och jag är fan bäst på c-walk + robotdansen samtidigt. anton är SÄMST :)

jag kommer få ig på spanskaprovet tror jag. not good. längtar tills nästa vecka då vi ska dansa SALSA eller vad det nu va :D å eftersom jag e dancing-queen ska ni få se på grejjer,
hahahaha så jävla inte.

osäker på hultsfred nu igen :( jag är typ all världens ångest samlad i en person.
skoj, huh?
vill ha en kamera ._. en braaa kamera. gief.
åså vill jag ha;
- piercingar
- koola tröjor
- svart klänning
- långt hår

önskelistan ftw.

image54

Kommentarer
Postat av: Antagligon

hultsfred. jag tänker söka. kommer emo:a ihjäl mig om inte du hänger med. det är 3/4 grejen ju! dansa är inte min grej :( ...


klasskamp is the bajs.
tror du det är lätt med våran klass eller? alla är handikappade.

2007-12-03 @ 21:15:03
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: evelinaina

du kan komma å fira jul hos mig? ._.

2007-12-04 @ 14:32:54
URL: http://evsthemonkey.blogspot.com
Postat av: kajjjsa

ååhh jul hos dig skulle ju vara helt underbart! tror inte jag får dock :(

2007-12-04 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0