silvertights

köpte jag ett par idag!
va i stan med anton å albin. ett jävla problem att överhuvudtaget komma till bussen ska ni veta! först cyklade jag å då kom jag på att jag kunde välja mellan att gå på på e22an eller på pataholmsvägen, ådå skulle jag vara lite rolig å gå på vid pataholmsvägen. ångrade mig direkt eftersom jag kom på att bussen kommer mycket tidigare där. fick cykla som en jävla dåre för att sedan stå och vänta nästan TIO minuter!!!! när jag väl satt på bussen var klockan 13:44 och bussen ifrån e22an skulle gå 13:45. tänkte för mig själv KÖR KÄRRINGJÄVEL!!!!!!!!!
höll på att missa bussen. när jag väl skulle på så tappade jag mitt busskort haha å bussen va proppfull :( busskortet hamnade i diket så jag hoppade efter det.
pinsamt.
sen kom jag på bussen iallafall. såg anton. han stod upp. vi fick stå hela vägen till stan .sånt SUGER! bigtime :(
sen träffade vi iallafall albin. vi hängde på ryllan (träffade håkis å marcus hihi<3), käkade gyros å shoppade som galningar! jag shoppade som en galning.
eller nä, inte egentligen. men skitsamma.
köpte;
en grön polotröja
en skittuff t-shirt
silvertights
glittriga tights (varför ?)
tubtopp/kjol.
underbart! 600 spänn gick det på. jag är supershopparN! rea <3
kan säga att det var sjukt kallt också. philip dissade oss för att spela. hoppas det var för att anton sa att det va kallt
-.-
hihi.
jaja.
jag längtar tills imorgon. jättemycket.
ska upp vid nio för att åka till maxi å handla (Y) mh kul va? nej men sen ska jag träffa amina å vi ska SHOPPA lite hihi. kanske träffa philups med. sen tar vi bussen hiiiiiiit ådå jävlar ska det spelas (och slåss).
anton och albin kommer också. såklart. mina stalkers ju :)

peppad på mando diao. gustaf norén va på omslaget av nån tidning på konsum. ha ne snyggast i hela VIDA VÄRLDEN :)

While there's conan something
MTV's burning up from lack of fever
I ain't got nothing against them brother
I just sit and hang around
I just wish there was something more to this
TV & Me




image72
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0