roll roll and flee

tjo.
igår träffade jag amina i stan. ingen överaskning, vi hade bestämt tid alltså :) gick å kollade på kläder å stod i en kö till provrum mer än en halvtimme :') på gina tricot såklart, vart annars? sen träffade vi philip åså åkte vi hem hit. fixade lite å satt vid datorn. sen kom anton med WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:et. underbart bra. jag ägde amina på tennis ((: hihihi. vi smällde smällare också. NER I VATTNET! hahaha fyfan va fint de va. poff...................
spelade ds, såklart. mariokart <3 vet inte hur det stavas. orkar inte googla. bli inte sura på mig om jag stavar fel. hehhu. philip va bäst. inte henny. HAHA! ingen fattar :D
MUAHAHA. äe men ah. sen åkte amina hem å vi som var kvar smällde ännu mer. bananer å apelsiner är roliga å smälla :D gick ner i skogen, men pappa vaknade iallafall. illa. han blev inte sur.
tur :)
sen efter ett tag somnade vi. dom sov över alltså.
idag hann vi inte göra särskilt mycket. smällde lite rör när vi följde philip till bussen. hähähää.
det låg en käke på e22an :(:(::(:(:(: jätteläskigt. sen åkte anton hem.
jag har fått tennisarm, ägde sönder en viss philip imorse på wii:et. mhm å så ägde jag en ronja med. åså spelade vi bowling & golf ^^
golf är itne min grej alltså............................................................

nu sitter jag här ensam i mörkret å lyssnar på nikola å tycker lite synd om mig själv. mest för tennisarmen men öven för annat, i won't tell you.

haha albin e utfryst :D

image75
mmmmmmmm, gillar den där lukten alltså. HAHA inte :(




och vissa lär sig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0