navid navid

För det
Ordnar sig med lite socker på
Världen den har alltid varit lika grå
Besvikelse följs av besvikelse så
varför inte bara hälla lite socker på


måste säga att navid modiri & gudarna är sjukt bra musik. en av gudarna (han som sjunger) har dock hoppat av bandet, och har ett annat
http://myspace.com/myclosestfriend
jag rekomenderar dom också. han sjuker sjukt fint o_o helt galet! 
hihihi blir lycklig av navid navid!

hemma från skolan hela dagen idag. ovanligt tråkigt faktiskt.... att vara hemma.
pappa och jag kollade på NILE CITY i morse. hihihihihihi.
"åså bara slet han av sig ALLA kläderna å gick ner i SPAGAT!"
hihihiih åh jag älskar't. länge sen jag kollade på det. pappa å jags att å skrattade som två galningar här i soffan! :)
vet inte om jag ska till plugget imorn. det är ju julfest imornkväll........ måste antagligen dit... har köpt biljett åde.... ångrar mig :(


PROGG vad hände med PROGG å hoola bandoola band?
lyssna på;
snart dör bob dylan - navi modiri och gudarna.
(där hör man gudens, gustav svedungs, sångröst, underbart!)



image67

Kommentarer
Postat av: Antagligon

waaaah! hoola bandoola är BÄST!!

2007-12-19 @ 18:16:52
URL: http://tjugiofyra.blogg.se
Postat av: Albinonienosan

Skolan är sämst... skittråkigt.

2007-12-20 @ 01:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0