låt oss ta det här på ett språk som alla kan förstå

trevligt att så många läser min blogg,
och reagerar på vad jag skriver.
det är BRA. kul att folk känner igen sig också,
hmmmmmmmmmm

iallafall. skolan sög apaaaaaa. började med spanska, frida å jag va supernördar å pluggade asmkt grammatik! prov på fredag ju! sen va de iallafall biologi om jag minns rätt.kollade på en gaaanska rolig film om hormoner. 70tal....
sen SO. baaaiiis. nisse e knäppis :D lärarn alltså.
sen svenska å vi läste lite om nationella provet å uppsatsdelen. de va knäppt, kommer inte klara av det där alltså..
sen "åt" vi. anton jag å albin hade SVÄLTTÄVLING pga av pizzan igår. jag drack ett glas vatten iaf (Y)
sen engelska. hahahaha anton å albin skolkarna. spelade ashögt så man hörde in i engelskasalen xD
jag fnissade lagom mycket!
sen BILD. soft. jobbade på bra idag tycker jag faktiskt :):):):):) hähääh.
sen drog jag å anton till stan. vi käkade :( 3 chickenburgers senare va jag mätt å glad å drog till dynamite. ägaren var inte där idag heller så då tänkte jag att vi skulle till NIKILA. men vafan jag kan ju inte gå dit å lukta hamburgare i hela käften tänkte jag, så vi skulle först till konsum å köpa halstabletter!
på vägen dit fastnade vi vid han snubben som säljer brända mandlar o_O fysatan va gott de är. anton & jag delade på en påse, sen gick vi till konsum. köpte HALLS. för starka.
fick vänta så han piercarN inte skulle dö av halstablettsandedräkte. fyfan va jag e cp :
tur att anton står ut med mig iallafall.
piercarN fixade ringen iallafall. jag e hardcore å har ju töjt ut mitt hål i läppen, utan å veta om det xD
tuff e jag.
sen åkte vi hem.
snackade hultsfred nonstop.
de kommer bli så jävla bra....

Som om någon nånsin bryr sig
Tror du jag är dum?

inte puss alls


Kommentarer
Postat av: anonym /amina

du åt pepparkaka, ja?

2007-12-05 @ 19:12:37
Postat av: Antagligon

Hultsfred KOMMER bli så jävla bra. Burn'd mandels is teh shiat.

2007-12-05 @ 22:40:35
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0