juljuljulkul

tjoooo. idag äre juldagen. om ni inte visste..... hehu.
julafton var great! va ju först hos danny ådom å myste med hela släkten minus mamma å pappa! käkade gröt å sånt å kollade på kalle anka ^^ skitmysigt va det. ska lägga in bilder... sen åkte vi hem å åt MAT. jag åt så mycket så jag fick ta en paus för att sen kunna äta lite mer. sjukt mycket åt jag. sen va det julklappsudelning ^^ fick bl.a mando diao-biljetter & pengar :):):):) jättejättebra :D :D:D
sen fikade vi en massa å hade det allmänt mysigt. idag är jag cptrött. vill till stan imorn. har ingen att åka till stan med.
hör av dig om du vill.

UÄH ronja påminde mig idag om att JAG SKA FÅ SE OCHRASY INNAN JAG DÖR!
åde e typ mitt livsmål, hehu.
jag kommer säkert gråta! eller sitta å bara se jävligt glad ut. förhoppningsvis.
ååååååå mando diao i like,

på fredag ska det spelas wii. jag längtar!!!!!!!!
kom om du kan, kom om du vill.

Now they come again all these soldiers without shame
Dressed in black an equipped with fire
They can stop our happy days and put us in the graves
But never reach the ochrasy

SKA SE LIVE ÅÅÅÅÅH

image72
världens finaste bild på världens finaste människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0