it's not a perfect day for love

tjo.
jag är mätt.
mätt som en potatis! mmhm bra liknelse där va?
har precis käkat förstår ni. hann inte äta nån frukost imorse, och i skolan fick vi bara GRÖT! så ni kan fatta att jag va hungrig när jag kom hem.
och nu är jag mätt som sagt. hähä.
lucia idag ju! det firades med att jag tog med mig kameran till skolan. hade lite klassmys först på morgonen (utan dem som är med i kören då förstås). ska lägga in nån bild sen tänkte jag. sen vare luciatåg i gympasalen. erica va lucia! finfint :D
haha kören sjöng falskt... det lät förjävligt faktiskt. anton och jag satt å fnissade åt dom. men det va bara på en låt som tur va, resten lät bra.
sen fick vi fika i klassrummet :D:D::D kajsa <3 fika förstår ni! LUSSEKATTER å julmust. å fyfabian vad gott. min frulle blev det ju, hähä.

vi dansade på gympan idag! jag gillar å dansa .___.
det blev först linedance (hardcore) åsen bugg & foxtrott. HAHA dansa med quan på buggen! vi kände oss astuffa när vi verkligen lärde oss grundstegen, men då hade alla andra lärt sig snurra å grejjer.... men vi va lätt bäst i gympasalen. haha. sen dansa jag foxtrott med leo. lång, lång KORT KORT! yeah.

gjorde kemiprovet idag också. och samhälle. inte en enda läxa eller prov kvar nu. bara bilden tills imorn. men det fixar jag nooooog :)


image64
MMMH FRULLE


alla som inte dansar är våldtäktsmän, men det antar jag att ni vet?

Dvärg eller kortväxt, tjock eller omkrets
polizei eller Konnex
Angst eller Ångest, Svår eller Komplex
Stå still eller våldtäkt ,så DANSA DANSA!


Kommentarer
Postat av: Antagligon

gäller hela kvällen mellan tolv och fem!

2007-12-13 @ 23:12:50
URL: http://tjugiofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0