hey navid, skaka rumpan med oss nuuuuuu

lalalalala HEJ, HEJ HEJ! hej hej hej hej hej, hej hej!
mwah sitter å nynnar på kom och dansa med oss - navid modiri & gudarna! underbart!
lalala.
synd om er som inte fattar melodin heaheah .__.
igår var det iallafall julfest, vår klass vann klasskampen! otippat haha. dom andra klasserna sög ganska hårt faktiskt... hhiihih.
det va mellanstadiedisco sen i slutet (fast högstadie) å vi rockade sönder allt där mhh ja. aminas å min dans va helt klart snyggast!
idag hade vi lektioner (!!!!!) i morse. helt cp! som tur va hade vi bara SO och sen håltimme på schemat. hihi de va soft. vi kollade på PANG I BYGGET på so:n. ingen skrattade mer än nisse :'D haha sen va de avslutning i gympasalen, vi visade vårt "uppträdande" igen. alla tyckte det va skittråkigt idag HAHA. de va det inte. pussycat dolls va precis lika sexiga idag som igår! mmmmmmmmh.
kören sjung och så, skitfint :)
sen fick vi våra betyg!!!!!!! jag är så jävla nöjd så det finns inte!!!! UAAAAAH. visste att jag fått ETT mvg (birgitt hade talat om det), MEN JAG FICK TRE!
HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY!
sen gick vi ut å pratade med lillphilip å dom två är verkligen lika. va tvungen å säga det hähäh.

om ni vill veta nått kul så gick jag till bussen imorse. skitkul? nä men jag lyssnade på ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄKTSMÄN och KOM OCH DANSA MED OSS. = jag dansade hela vägen till bussen, typ. det tog ungefär 10 minuter haha,

puss åde

min klass e söt, dom fick en julkram idag, allihopa <3
(öppna den större å granska alla NOGA hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0