hazelnut

hasselnötter är gott. nu vet ni det.
jag kom hem för ungefääääär..... inte så länge sen! HA! det trodde ni inte om mig va? kajsa komma hem sent..... men idag var jag lagom busig å stannade länge i stan :)
drog till stan efter plugget med anton å albin, mötte philip åså käka vi pizza!!!!!! de va skitgott å jag är fortfarande lite mätt. blev inte lika mätt som förra gången, men jag gillar ju inte å va mätt, som jag har sagt tidigare.
sen åkte vi tillbaka till norrliden och fritidsgården, mötte max å gabbe där. dom spelade, hell song! skitbra!
jag satt där på en förstärkare å var trött och glad. sen helt plötsligt kom frida johanna å paulina :) då blev altl ÄNNU roligare!!!!! yays.
shoppade loss rejält på konsum, haha slösade 130 spänn..... mhm julklappar vettni. godis is the shit!
sen spelade johanna å dom med, åsen ägde frida och jag loss på synthen! haha yeah.... harcore osv.

skoldagen va kul :D va flummig mest hela tiden. fick MVG (YOU HEARD ME BITCH) på spanskaprovet!
MVG!
M
V
G
!!!!!
får tacka frida å vp, HAHA! men iallafall, fick mvg där å fått mvg på varje glosförhör, och ändå får jag bara g i slutbetyg? fattar inte :(:(:(:(:( jag som kämpat med spanskan denna terminen.... äh.

navid modiri och gudarna är ett väldigt bra band.
reggae/hiphop/popnånting. skön blandning! kanske inte direkt sånt jag brukar lyssna på. men bra är det :D
jens lekman är också bra som fan.
mmmmmmmmmh vill gå på mando diao spelning.... mmmmmmmmmhmhmhmh. de e typ min DRÖM.
det och millencolin. håhåjaja.

Min chef säger nej Navid
Min pappa säger nej Navid
Thommy säger John säger
Markus säger nej Navid
Csn säger nej Navid
Banken säger nej Navid
A-kassan Hultsfred säger
Luften säger nej Navid
Statsministern säger nej Navid
Säpo säger nej Navid
flyttfåglar regnmoln
marken säger nej Navid
Turkarna säger nej Navide
poeterna säger nej Navid
John Lennons spöke flyktingbarnen
alla bara säger nej Navid!

vet att ni inte orkar läsa igenom navid-texten.... men gör det iallafall. den är bra! ännu bättre om man hör låten... säg till om jag ska langa på msn. om ingen frågar blir jag ARRRRJJJJ! haha. serri.


image65
här är en bild på mig å min basker. jag gillar den, så fuck you!
hihihiih. känner att jag bara lägger ut bilder på mig själv.
fan.
tjock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0